CrazYD


 
AnasayfaPortaLGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Zeka Testi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 25
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Zeka Testi   Paz 27 Tem. - 16:58

Aşaağıdaki Kahve Taneciklerinin Arasında Bir Tane İnsan Yüzü Var. Bu Yüzü;
3 saniyede bulursanız bir dahisiniz demektir.
1 dakikada bulursanız beyninizin sağ tarafı normal insanlarınki gibi çalışıyor demektir.
1 ila 3 dakika arasında bulduysanız beyninizin sağ tarafı normelden yavaş çalışıyor demektir.



_________________

www.myspace.com/nemesis__6
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
IceBLue
קคtг๏ภ
קคtг๏ภ
avatar

Mesaj Sayısı : 1238
Yaş : 25
Nerden : South Park
Fanatik :
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Zeka Testi   Paz 27 Tem. - 21:29

ya tmm wardır da ... yani sana demiorm T-Bag 'cim de bu biLim adamLarı artık azıttı .. bi insan sh*t e biLe baksa o kdr bişeye benzetir yanii töbe töbee Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://crazyd.wwooww.net
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 25
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Zeka Testi   Ptsi 28 Tem. - 1:01

eGo demiş ki:
ya tmm wardır da ... yani sana demiorm T-Bag 'cim de bu biLim adamLarı artık azıttı .. bi insan sh*t e biLe baksa o kdr bişeye benzetir yanii töbe töbee Very Happy

nihah bi bildikleri vardır

_________________

www.myspace.com/nemesis__6
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
IceBLue
קคtг๏ภ
קคtг๏ภ
avatar

Mesaj Sayısı : 1238
Yaş : 25
Nerden : South Park
Fanatik :
Kayıt tarihi : 20/07/08

MesajKonu: Geri: Zeka Testi   Ptsi 28 Tem. - 17:05

hee kesin wardır Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://crazyd.wwooww.net
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 25
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Zeka Testi   Ptsi 28 Tem. - 18:14

Very Happy:D

_________________

www.myspace.com/nemesis__6
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
phantom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 32
Fanatik :
Kayıt tarihi : 22/07/08

MesajKonu: Geri: Zeka Testi   Paz 31 Ağus. - 23:37

5 saniyede buldum nolcak simdi lan ben noluyom benim beynimin neresi super calısıo?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Zeka Testi   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Zeka Testi
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Meslek Seçim Testi
» HEDİYELİ OYUNLAR AÇIKLAMASI!...
» abazalık testiiii :D :D

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
CrazYD :: Gamez :: Forum Gamez-
Buraya geçin: